Георги Илиев – Реклама и стилове на живот

Брандмениджмънт 3-ти семестър из Facebook….
Eто заданието за проект:

Трабва да направите проект за ambient advertising на новооткриващото се кино в СИТИ ЦЕНТЪР София: това ще е най-луксозното кино в софия, всички материали за него са поръчани в Индия и Азия. 3-д да, 4-д не. Ще има специална ВИП зала с ограничен достъп, кетъринг и всички лукс екстри, в която има нещо като легла за двама, вместо столове. Програмата на киното ще е различна от афиша на всички останали кина в БГ.

Това, което трябва да изпълните е следното:
1. Да определите движещите сили (фактори на успеха), които показват какво трябва да се постигне с ambient рекламата на Киното.




2. Да си изберете 1 или 2 креативни техники, с която да създадете графичен визуален проект на ambient за киното; да свалите от сайта adsoftheworld.com визуални изображения на ambient, които според вас отговарят на избраната от вас креативна техника и ги ползвате за подкрепа на избора ви.
3. Да създадете визуално предложение за ambient на киното в СИТИ ЦЕНТЪР София, да определите какъв тип е активирането на потребителите, както и степента им на лично ангажиране.
4. Да оформите кратка презентация с всички дотук изброени точки (може и малко теория, но 5-6 изречения максимум) и да защитите предложението си защо според вас би било сполучливо и ефективно за реклама на киното на СИТИ ЦЕНТЪР София.
ВИЖ
Георги Илиев




You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply