Излезе първата корица на списание в България, заснета с мобилен телефон

Новият брой на списание EVA  е с корица на Михаела Филева, заснета с Huawei P10

 

София, 3 май 2017 г. – Майското издание на месечното лайфстайл списание EVA определено ще провокира читателите с нещо нестандартно, което не е правено до този момент в България. Корицата на списанието  е заснета с флагман смартфонa на Huawei – P10, а лице на новия брой е прекрасната поп изпълнителка Михаела Филева. По този начин за първи път у нас излиза списание с корица, заснета с мобилен телефон.

Автор на кадъра е посланикът на Huawei Вера Гоцева (Lomovera.com). В материала, посветен на чаровната изпълнителка,  кадрите на Вера Гоцева с Huawei P10 се редуват с  тези на известния моден фотограф Енчо Найденов, заснети с професионална техника. Фотосесиите са правени последователно в едно и също студио в рамките на един ден и при еднакви условия. Те се доближат като качество и ясно показват невероятните възможности на съвместно разработената с Leica двойна камера на Huawei P10.

 

„За нас е привилегия, че имахме възможност да бъдем част от този забележителен проект. Благодарни сме на списание EVA за куража да бъдат новатори, на целия екип, реализирал тази прекрасна корица, на Вера Гоцева, която майсторски улови точния момент и на очарователната Михаела Филева.“, сподели Кристина Щерева, директор „Маркетинг и PR” в Хуауей Технолоджис България.




 

„EVA никога не се е страхувала да прави експерименти, затова често сме наричани „Първото списание, което…”.  Щастливи сме, че заедно с Huawei осъществихме поредния експеримент и сме първото списание в България, което отпечатва корица, заснета с мобилен телефон.”, заяви Милена Попова, главен редактор на сп. EVA

 

Новият брой на списанието е вече на пазара. В него читателите ще научат любопитни факти от живота на Михаела, как използва своя нов смартфон Huawei P10, докато пътува за концерти или се забавлява с приятели, както и кои са перфектните 10 неща в живота й.

 

За Huawei Consumer Business Group

С 16 центъра за проучване и развитие в страни като Германия, Швеция, САЩ, Русия, Индия и Китай, услугите и продуктите на Huawei имат пазарно присъствие в повече от 170 държави, обслужвайки повече от една трета от световното население. Huawei се нарежда на трето място по поръчки на мобилни телефони за 2014 г. Като една от трите бизнес групи на Huawei, Huawei Consumer BG предлага мобилни телефони, високоскоростни мобилни устройства, домашни устройства и облачни услуги. Глобалната мрежа на Huawei се гради на 20 години опит в телеком индустрията и е посветена на това да предоставя последните технологични развития на потребителите по света.




You must be logged in to post a comment Login