Във форма по време на почивка

  • Плажът – по-добрият фитнес

Разходките и тичането на плажа рано сутрин и късно вечер със сигурност ще ви помогнат да останете във форма. Пясъкът не е твърда повърхност и оказва по-голямо съпротивление. Затова и бягането по плажа изгаря повече калории от обикновено. Препоръчваме ви времето рано сутрин или късно вечер, заради хладината и по-малкото хора на плажа. 

 

  • Гмуркане

Във форма по време на почивка - 7 идеиГмуркането е чудесен начин да раздвижите тялото си и да се порадвате на подводните красоти. Подходящи места за гмуркане ще откриете във всички части на българското Черноморие. Гмуркането изгаря около 300 калории, като основната причина за това е съпротивителната сила, която водата оказва на тялото.  

  • Волейбол навсякъде

Чудесен начин за раздвижване, изгаряне на калории и приятно време с приятели. Не тръгвайте на почивка без волейболна топка. При облачно време или по-ниски температури можете да поиграете волейбол на пясъка. При високи температури пък няма нищо по-приятно от волейбол във водата. Плажният волейбол ви помага да изгорите средно около 600 калории.

Съвет: Волейболната топка не трябва да е надута „до последно“, освен ако не сте професионалисти. По-меката топка е по-лесна за разиграване на плажа и не оставя неприятни червенини по кожата ви

  • Водно колело



Водното колело е сред по-достъпните атракциони на плажа. Отново чудесно занимание за горене на калории и време с приятели. Водното колело е лесен начин да поддържате мускулите на краката и дупето стегнати. А какво по-хубаво на плажа от стегнато дупе?

  • Плуване

Плуването си остава фаворит сред летните занимания. То е чудесен начин да се отървете от стреса и натрупаното напрежение. Докато плувате, можете да останете сами с мислите си. Плуването раздвижва всички мускули в тялото. При плуване изгаряте около 250 калории.

  • Водни ски

Водните ски са забавен и малко по-екстремен начин да поддържате форма по време на почивка. Водните ски са малко по-скъпо и недостъпно удоволствие. Преди да се качите на ските, препоръчваме ви да вземете няколко урока от инструктор, за да избегнете травми. Ще се отървете от около 500 калории с водните ски.

Съвет: Водните ски са подходящи за хора с малко по-висока двигателна култура и изискват развити мускули на ръцете и краката, които могат да удържат на напрежението.

  • Правилно хранене

Не бива да забравяме и правилното хранене. Това, че сте на почивка, не означава, че вредните храни няма да се отразят на фигурата ви. Колкото и изкушаващи да са ол-инклузивите, въздържайте се от претъпкване. Избирайте плодовете пред месото и зеленчуците пред пържените храни и хляба. Плодовите и водните дни са подходящи по време на почивка, защото дават шанс на тялото ви да се прочисти./инфо и снимки –  http://dieti.rozali.com




You must be logged in to post a comment Login