Здравословният сън- източник на младост и красотa

Сънят е биологична необходимост. През време на съня функцията на всички органи и системи на организма се забавя и те имат възможност да си починат и да се заредят. Здравословният и достатъчен сън подмладява и разхубавява- настроението, настроението, с което започвате деня, е оптимистично, кожата е добре кръвоснабдена- розова и свежа, очите блестят лъчезарно, движенията ви са спокойни и хармонични.

Затова добрият сън  е гаранция за успеха на всички козметични грижи.

Young woman sleeping

Трябва да знаете, че сънят е здравословен в часове преди полунощ. Старайте си да си лягате не по-късно от 22-22:30 часа и то винаги в точно определено време.  Ако това стане навик, създаденият условен рефлекс ще доведе до по-бързо заспиване при обичайните непроменени условия.

За да заспивате навреме и да имате пълноценен сън, трябва да спазвате няколко правила:

1.1 Спете при отворен прозорец или поне в добре проветрена стая.

1.2 Както гладът, така и преяждането могат да бъдат причина за разстройство на съня.




1.3  Никога преди лягане не трябва да четете книга или да гледате телевизионно предаване, които ви създават напрежение.

00011864

1.4 Кафето, чаят, тютюнопушенето и алкохолът възбуждат нервната система и пречат на заспиването, затова ги избягвайте вечерно време.

1.5 Чудесно средство за добър сън е половинчасовата разходка преди лягане.

Ако до последния момент преди лягане мозъкът ви работи с пълния си капацитет, не може да очаквате бърз и лесен преход към сън. Трябва да овладеете изкуството и към края на деня постепенно да намалите интензивността на умствената дейност, за да може да преминете към сънно състояние.

 




You must be logged in to post a comment Login